mormor & olycka

Det var jätte kul hemma hos mormor , folk kom och gick hela tiden haha. Sen kom min brors gudföräldrar dit där och stannade en stund också. När mormor och morfar hade kört och lämnat mig där hemma så hörde vi polisen , ambulansen , brandkåren köra fort som F*n genom byn. Just då ringde min moster också och sa att hennes man kör nu så vi skulle gå ut till parkeringen om vi skulle med och se vad det var för något som hade hänt. Vi hittade där dom var men vi ville inte stanna för dom hade en stege ner i en bäck , vi tänkte att det kunde vara precis vad som helt. En som red på en häst och den trilla ner där , en motorcykel som kört för fort och trillat ner eller en bil.. Men det ända som var så skumt var att där var inga spår någonstans om någon hade kört och trillat ner.

Men min mosters man ville köra hem igen så vi inte var i vägen när dom jobbade.. Men när vi kom hem tog jag kameran med mig och morfar körde dit för han ville stanna där innan och jag med. Men när vi kom dit var där bara 1 brandbil och 1 polisbil.. Men där låg en bil i bäcken helt ihoptryckt , men tur som det var så fanns det inte mycket vatten i bäcken.

Efter allt detta ringde min kusin och fråga om jag ville med till Liseberg , självklart ville jag ju det.. Så han kom och hämtade mig vid 00.00 tiden för vi skulle åka 07.00 på morgonen.



Fler bilder lägger jag inte ut på olyckan , tycker det räcker med dessa.

Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0