Liseberg

Joachim ( kusin ) ringde och frågade om jag ville med till Liseberg och självklart ville jag ju det.
Vi åkte vid 08.00 tiden på morgonen hade frokusten med i bilen så vi slapp tänka på det på morgonen + att vi kunde sova längre. Vi var framme vid 11.00 tiden. Kön var riktigt lång och det var hur varmt som helst där. Men framför allt så hade vi jätte roligt. Jag kom hem vid 23.00 tiden igår kväll. När jag kom in i huset gick jag rakt in och la mig i sängen och skulle sova. Mina ben gjorde så ont vi var ändå på Liseberg i 8 timmar.


Den är så himla rolig! synd bara att det blev 1 timmes kö till den.

Dom andra åkte denna , jag åkte den i 9an och jag säger bara
1 gång och aldrig mera!

På väg hem från Liseberg.

Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0