Godmorgon

Godmorgon alla♥
Här var det jävligt varmt när man vaknade. Hade ni det också varmt?

Det är 26 grader ute och klockan är snart 11.00 HELT GALET!! Det är inte så fint väder idag många gråa moln , det åskade igår kväll väldigt mycket. Ska snart ut och träffa nathalie en liten stunt :)

Hade en hemsk dröm inatt , drömmde om min gamla skola och det säger allt!
jag drömde att;
jag gick ut 1 året på gymnasiet med VG i svenska och resten G och jag hade gått på sommarskola. Men ändå när jag kom tillbaka och skulle börja 2an så fick jag börja i 6an !!! hahaha.
På en av lektionerna skulle jag ha min media lärare så sa jag; jag skiter i detta jag kan redan denna skiten så jag sticker här ifrån - så började hon skrika mot mig. så sa jag; jag ska prata med rekton på den andra skolan! 
Men när jag kom ut där var det en hästtransport som hade fastnat i ett fotbollsskyll på fotbollsplanen.
orkar inte skriva mera av drömmen :p


Kommentera :
Postat av: Anonym

sjukt fin <3

2010-07-14 @ 19:07:07
URL: http://lukefinch.blogg.se/
Postat av: katrin

tack så mycket :)

2010-07-14 @ 20:25:37
URL: http://kattilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0