god morgon

Godmorgon alla♥
sovit gott?
själv har man haft en riktig sjuk dröm haha... kan berätta lite av den; Jag satt i Centrum med annat folk som man brukar umgås med. Det var tyst och lugnt som det brukar vara. När jag cykla hem så hörde jag någonting från ett uterum så var det en GET !! haha så var dörren dit där öppen så jag cykla fort som fan hem. Sen när jag kommer hem så går det runt folk och frågar om dom får välta träd i vårt område och man var tvugna att gå ut ur huset också ifall träden trilla på det...   haha helt sjukt.

Var då hemma hos Andreas igår och tittade på VM. och jag som aldrig brukar få myggbett har fått ett !!!  det kliar över mycker och är bara störade.
Men nu ska jag inte sitta här mera , är hur fint väder som helst ute.


Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0