29 juli 2010

Ringde faktiskt till mormor igår och frågade om hon eller morfar kunde hämta mig så min hund också kunde följa med hem till dom. Tittade på mycket bra filmer hemma hos dom.
och äntligen regnade med! första gången det regnar här sen min bror tog studenten i juni. Fick låna med mig deras boxkort för dom har + kanalerna för jag ville se Heartbreak Hotel men så slog den kanalen precis över till sporten när det började!! 

Men jag hittade faktiskt en annan film som jag ville se; I taket lyser stjärnorna. Har faktiskt inte sett den innan men nu har jag gjort det. Kan nog tänka mig att alla har sett den redan haha :p  och jag tyckte faktiskt att den var jätte bra , får erkänna att jag böla till filmen väldigt mycket.


Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0