22e juli 2010

Vaknade klockan 06.00 för att åka med mamma in till malmö för att ta tåget.. framför bussen som tog mig till centralen , dock körde den tanten så jäv*a segt så det inte var sant! så när jag kom till Centralen hade jag 1 minut på mig innan tget gick till kristianstad!! Men jag hann faktiskt med den som tur var.

Hela dagen var helt underbar , sjukt varmt var där - ungefär 30 grader om inte mer imellanåt.
Träffade kenny också vilket var mycket roligt. Laget tog sig till Semifinal , tack vare en domare som inte såg eller varken hörde.. Alla andra såg att det blev mål men han sa att det inte var det ;s Helt fel domare alltså.
Åkte hem vid 21.00 tiden igår , fick åka med mikaelas mamma så jag slapp åka buss och tåg.


Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0