20 juli 2010

Mamma väckte mig 09.30 och frågade om jag skulle med till stranden.. usch så trött jag var , orkade knappt gå upp ur sängen. Men jag följde självklart med , får jag passa på när man kan åka haha.

Vi var där ungefär i 3 timmar , dock var det överdrivet kallt i vattnet bara 15 grader. Liksom kom igen för 4 dagar sen var det 23 grader!  Men när man satt där i solstolen och åt så ser man Sara , var inte riktigt säkert på om det var hon men det var de. skoj att träffa henne var för längsedan man träffade henne.

Nu ikväll så körde familjen till mormor och morfar för dom kom hem från Dalarna igår kväll. Dom skulle dit där på bröllop , har sett bilderna och dom är väldigt fina! Lycka till nu Linda & Alexandra.. Mormor bjöd såklart på cola och kaka , lite senare kom Chamilla dit där..


Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0