12 juli 2010

När vi var i sövde igår så satt vi på ena trotoaren ( stavning ) i nästan 1 timme då Lisa Marklund sjöng. När Amanda Jenssen skulle upp och sjunga så gick hon förbi där vi satt , bara 4 meter ifrån mig! riktigt kul faktikst. men tyvärr blev det dock ingen bild för småbarn sprang ivägen hela tiden och jag hade bara min mobil att fota med. Kamerorna var ju hos nathalie och sen orkade jag inte resa mig för jag hade nästan precis satt mig så bra.

23.30 cyklade jag till City då jag träffade Anja , Sofie , Stoffe , Mimmi , Oskar och några andra. Efter ett tag fick dom för sig att köra moppe till Svedala för att äta på MCdonalds. Fast jag åkte då med Mimmi och Oskar i bilen. När vi kom till Mc - så kunde man inte äta vissa hamburgare för att det hade varit så vart så det hade förstörts eller hur man ska förklara det. 

Bilder kommer idag på mig och nathalie från igår.

Kommentera :
Postat av: Dominichelen

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2011-10-20 @ 14:35:52
URL: http://dominichelen.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0