Trelleborg med nathalie

Hallåja!
allt bra med er?

Idag vaknade jag vid 10.39 om man ska vara exakt, vet inte ens varför jag kommer exakt ihåg när jag gick upp haha kanske bara för att nu i 3 dagar i rad har jag vaknat vid den tiden. Men i allafall tittade på rädda willy 2 då jag nästan precis hade vaknat och den slutade vid 1 så det var helt kanon för vid 15.00 tiden skulle jag och Nathalie ta bussen till trellebrog.

MEN det gick inte som planerat, vi kom inte ens in i bussen.. Nathalie har en bebis på snart 3 månader och vi hade ju Liam med oss tror ni inte det kommer en j*ävla TURIST BUSS så vi inte kunde ställa vagnen någonstans! Så vi fick ringa hennes mamma så hon kunde köra oss till Trelleborg för hon skulle köra in där 1 timme senare. 
Hade jätte skojj i stan, alltid roligt att gå där med Nathalie. Var inom på JC och pratade med dom lite. 

Detta fick jag av Nathalie i julklapp :)
Tack så hemskt mycket, kommer använda det väldigt mycket!

Det svarta är en halsduk - mycket fin! 
sen fick jag - armband - öronhänge och en bild på Liam :D 

En liten närmare bild :)

Detta handlade jag idag..


Riktigt najs tröja får jag då säga!


Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0