sjuk sjuk sjuk

Hallåja!
visst är det en härlig morgon?

Själv är jag sjuk, men har precis varit ute och tagit bilder i detta fina väder. Mycket snö, -10 grader ut och solen skiner det är så otroligt fint! ;D Bilderna kommer upp senare när jag har lagt in dom, känner att jag behöver vila en stund nu ska orka med att julstäda också.
Någon som har tips hur man blir av med sin förkylning och hosta?




Kommentera :
Postat av: nathalie

om du är täppt i näsan ska du sitta med huvudet ovanför kokt vatten med en handuk på huvudet ;) och om du e SKIT TÄPPT så kan du ta lite tiger balsam i vattnet men ha på dig typ skidglasögon annars rinner ögonen hahaa XD. tee med honung hjälper :)

2010-12-22 @ 12:45:46
URL: http://lillemoors.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jätte fina bilder! Det är jätte fint i Malmö också men jag kan tänka mig att det är ännu finare "ute po lanet" ;) Drick vatten med honung och vitlök! Hoppas du blir bättre snart! Kram

2010-12-22 @ 20:32:33
Postat av: Katrin

åååh ja kan tänka mig att det är fint i malmö också.. hahahha ja på landet ja xD men tack sä jätte mycket ^^ okej ska nog prova det faktiskt :D

2010-12-22 @ 21:25:40
URL: http://kattilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0