pepparkakor

När vi kom hem från stan bakade vi pepparkakor
fy sattan vad goda dom var!!
hahha tyvärr glömde jag mina hemma hos Nathalie.

Nathalie bakar.

pepparkakor.

När vi hade gjort dom lite snygga ;D 

Kommentera :
Postat av: Ingrid

Ja super goda blev pepparkakorna ;) Det blev en händelserik dag på Triangeln, ni såg lite roliga ut när ni berättade om rånet, "två stycken, medans vi klädde Liam" hahaaa skrattar lite fortfarande. Fina bilder du tagit. Kram hej

2010-12-18 @ 18:19:51
Postat av: Katrin

härligt att dom blev det :D länge sedan jag åt några pepparkakor som var så goda! jo det kan jag tänka mig att vi gjorde :p hahaha, tack så jätte mycket :D kram

2010-12-18 @ 22:22:48
URL: http://kattilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0