Besök hos nathalie

Igår åkte Rasmus , Sofie och jag hem till Nathalie för att träffa lilla Liam..
Kunde jag ha en mer oturs dag? Satte igång brandlarmet hemma hos Nathalie när jag rostade mackor? ;s
hahaha dock blev dom brända men jag ska berätta hur det gick till.

-  jag skulle rosta mackor och dom hade varit där inne en tid så tänkte jag att dom borde vara klara nu men dom var inte ens lite bruna så jag tryckte ner dom igen , när det hade gått en liten tid till så kunde jag inte trycka upp mackorna!!! knappen hade hängt sig eller något så jag fick kalla på nathalie som höll i stackars liam , mackorna var svarta när hon väl fick upp dom! så gick brandlarmet igång så jag fick gå in i ett trum för Liam.. haha

 

Kommentera :
Postat av: nathalie

hahaha brannalarmet XD (Y) . skit skojj att ni kom:D:D

2010-12-16 @ 19:07:05
URL: http://lillemoors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0