2 December 2010

Idag har det varit ett riktigt snö kaos!
Snöat i stort sätt hela dagen. Tåg , flyg & bussar och blivit inställda. Jag som tog min buss 13.50 för att min lärare skickade hem mig hade ett problem att komma hem! Man såg knappt någonting för all snö och som det rök upp på vägen. Det var den sista bussen som skulle köra åt mitt håll också så jag hade en himla tur.

Kom hem och gick ut med hunden sedan skottade jag till mamma och pappa som var på väg hem från Lund och så har jag lagat middag! :D Mamma o pappa trodde inte att där var skottat på våran uppfart så dom ställde bilen på ett annat ställe , snällt! jag skottade 2 gånger för er skull! haha , men så blir det när man nästan aldrig gör sådan saker.



Ser ut som att det inte snöar så mycket på bilderna , men det jäcklar i de!



Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0