1 december 2010

Den 1 December kunde inte vara vara bättre.
Först skolan som jag inte kommer ihåg hur den var och sen var jag med underbara Nathalie. Åkte med hennes mamma hem för hon skulle ändå till affären så slapp jag gå :) Sedan bakade vi lussebullar och pratade , tittade på tv.. åhh det var så längesedan jag skrattade så mycket som vi gjorde när vi bakade.

tack för en underbar dag! <3

Så kan det gå när man vispar med balong vispar!

Våra fina lissebullar :D

Liam

Nathalie och Liam

Nathalie och Liam :D

Kommentera :
Postat av: nathalie

haha gud vad hemska bilder men jag bryr mig inte så mycket XD. håller med helt udnerbar 1 december riktigt härligt att få skratta massor <3 du e bäst

2010-12-02 @ 20:21:13
URL: http://lillemoors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0