malmöfestivalen 21 augusti 2010

Vaknade vid 11.00 tiden , gjorde mig iordning gick ut till city där det var marknad 14.22 tog jag bussen in till Malmö där Mikaela väntade på mig för vi skulle se RIX FM tillsammans. Jag skojar inte så himla bra det var! ja jag och mikaela skäms ju inte så vi skrek som f*n så hon som stod framför höll för öronen hela tiden och då skrek vi ännu mera haha. Efter det gick vi och åt , sen åter igen tillbaka till Stor torget för att se Maskinen och efter det träffade jag Saga!!!!! så jävla kul..

Var med dom ungefär i 1 timme sen träffade jag Josse , Martina och Jessica på Centralen. Då skulle dom äta så vi gick till Mcdonalds och åt , då kom Nelly , Sanna och Isabelle dit så gick vi med dom och tittade på Familjen. Jag som inte gillar så många låtar med dom gick och träffade Denis med Josse.

Jessica

Delar ni mat?  haha


Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0