igår - idag

Precis när jag skulle träffa Nathalie igår så gick det tråkiga vädret bort från himlen och det blev sommar väder igen , inte ett moln på himlen så jag passade på att sola lite så man kunde bli lite mera brun efter det tråkiga vädret som har varit.. 

När jag kom hem till Natha så spelade vi ett över roligt spel. Man skulle slänga skräp i en papperskorg.. Det är ganska svårt att förklara hur det går till - och ni tänker säkert ( hur roligt får det vara att slänga skräp i en papperskorg - vad är det för spel ) men jag tyckte faktiskt att det var jätte roligt..
" bild kommer senare så jag kan visa hur spelet fungerar"

Senare på kvällen kom Erika hem till Nathalie och stannade en liten stund och spelade lite på det spelet vi spelade , sen stack vi till City för Erikas kille var där och väntade på oss med sina vänner , sen blev det att åka till Svedala för dom orkade inte med det tråkiga stället vi bor i :p vi gick och la oss någon gång vid 06.00 tiden..


Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0