31 juli 2010

Vaknade då i Ängelholm och vid 14.00 tiden gick vi till bussen som tog oss till Båstad för vi skulle på 18-års fest. Det var riktigt skoj och smörgåstårtan var väldigt god fast det var också vår välkommstdrink ( stavning ) Vid 19.30 gick vi till bussen för vi skulle in till Hbg festivalen och gå runder där och samt titta på Timbuktu.. och självklart fira Sandra som blev 18 år..

När jag och Josse gick en runda med 2 andra så såg jag att Saga satt där på gatan med några andra , herregud alltså. Har nog aldrig varit så glad över att träffa någon i hela mitt liv. Kändes som vi stod och kramade om varandra i 10 minuter haha.. Helt underbart!

23.10 gick mitt tåg hem till Malmö och när jag skulle gå in i tåget så var det propp fullt.. fick stå upp från Helsingborg - Malmö vilket var i 40 minuter... Men sen sov jag hela bussresan hem så det gämnade ut sig.


Josse :D

Fiina Josse :D

Kommentera :

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0